Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2020

Εισηγήσεις ΑΝ.Α.ΦΟΡΑΣ για τη συνεδρίαση του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας στις 24-02-2020



Αγαπητοί συνάδελφοι,
Για την έκτακτη συνεδρίαση της 24ης Φεβρουαρίου 2020 του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας καταθέτουμε τα ακόλουθα καίρια θέματα και τις αντίστοιχες εισηγήσεις μας:


1ο Θέμα: «Μη ενημέρωση μελών ΑΝ.Α.ΦΟΡΑΣ για τη δυνατότητα πραγματοποίησης συνεδρίασης Δ.Σ. Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας»
Εισήγηση ΑΝΑΦΟΡΑΣ:
Επειδή κατ’ επανάληψη οι ημέρες και ώρες συνεδρίασης του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας καθορίζονται, προφανώς έπειτα από επικοινωνία όλων των υπολοίπων μελών του ενλόγω Δ.Σ., εκτός του μέλους της ΑΝ.Α.ΦΟΡΑΣ.
Επειδή η επόμενη συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί Δευτέρα (24/02/2020) και όχι Τρίτη (όπως οι τακτικές συνεδριάσεις), προφανώς αναιτιολόγητα και χωρίς να αναφέρεται το κατεπείγον του θέματος, προφανώς επειδή απλά βολεύει τα «δικά τους παιδιά».
Αιτούμαστε
1. Την δυνατότητα και για εκ μέρους μας διαπραγμάτευση της ημέρας και ώρας των συνεδριάσεων του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας, όπως προφανώς γίνεται για τα μέλη όλων των υπολοίπων συνδυασμών.



2ο Θέμα: «Διευκρινήσεις σχετικά με Γραμματειακή Υποστήριξη και Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη»
Εισήγηση ΑΝΑΦΟΡΑΣ:
Σχετικά με πρόσφατη απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Στερεάς Ελλάδας (Φ.Αποφ./227/17.01.2020) ζητάμε την έγγραφη και σαφή ενημέρωση από: α) τη Δ.Δ.Ε. Φωκίδας και β) την Περιφερειακή Δ/νση Στερεάς Ελλάδας, για τα ακόλουθα:
1) Ισχύει το άρθρο 33 του Ν.4386/2016 που ορίζει ρητά ότι: «Από 1η Οκτωβρίου και έως το τέλος του διδακτικού έτους οι πλεονάζουσες διδακτικές ώρες ανατίθενται αποκλειστικά για κάλυψη των διδακτικών κενών»; Αν όχι, από ποια διάταξη νόμου καταργήθηκε; Αν ναι γιατί ούτε αναφέρεται στην προαναφερόμενη απόφαση αλλά ούτε εφαρμόζεται;
2) Γιατί δίνονται σε κάποια σχολεία ώρες ως Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (Π.Δ.Σ.) και σε άλλα ώρες ως Γραμματειακή Υποστήριξη;
Αλήθεια υπάρχει Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και με ποιό Φ.Ε.Κ. λειτουργεί και σε ποιες σχολικές μονάδες; Θα πραγματοποιηθεί μετά το κανονικό ωράριο το απόγευμα; Προφανώς είμαστε σύμφωνοι με την υλοποίηση της Π.Δ.Σ. στα Λύκεια, ώστε τα φροντιστήρια ή τα ιδιαίτερα να μην αποτελούν μονόδρομο για τους μαθητές…

3ο Θέμα: «Κενά σχολικών μονάδων αρμοδιότητας ΔΔΕ Φωκίδας»
Εισήγηση ΑΝΑΦΟΡΑΣ:
Όπως γνωρίζουμε υπάρχει κενό εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ08 Καλλιτεχνικών στο Γυμνάσιο Άμφισσας (από απόσπαση εκπαιδευτικού με την έναρξη του σχολικού έτους).
Ομοίως, όπως έχουμε πληροφορηθεί, υπάρχει κενό εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ02.01 στο Γυμνάσιο Ευπαλίου (Τμήμα ένταξης)
Με βάση τα παραπάνω αιτούμαστε την έγγραφη και σαφή ενημέρωση από τη Δ.Δ.Ε. Φωκίδας για τις ενέργειες που έχει κάνει και που πρόκειται να κάνει για την κάλυψη των προαναφερόμενων κενών καθώς και για το αν υπάρχει πρόβλεψη για την κάλυψη της ύλης που μέχρι σήμερα δεν έχει διδαχθεί.


4ο Θέμα: «Θέση Δ.Σ. Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας για τις σχεδόν μηδενική συμμετοχή των συναδέλφων στις κινητοποιήσεις που προτείνει η πλειονότητα του ενλόγω Δ.Σ.»
Εισήγηση ΑΝΑΦΟΡΑΣ:
Στην πρόσφατη απεργιακή κινητοποίηση (18-02-2020) το ποσοστό συμμετοχής των συναδέλφων ήταν κάτω του 10%.
Ομοίως, στη στάση εργασίας που είχε προκηρυχθεί από την πλειονότητα του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας (31-01-2020) η συμμετοχή των συναδέλφων ήταν κάτω του 1% (2 στους 239, δηλαδή ούτε καν τα μέλη του ΔΣ που πλειοψήφησαν!)
Στις παραπάνω κινητοποιήσεις, ως εκφραστές της άποψης όσων συναδέλφων μας τίμησαν με την ψήφο τους, και όχι μόνο, ως συνδυασμός μειοψηφήσαμε.
Με βάση τα προαναφερόμενα απαιτούμε:
1. Τη θέση του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας για τα ποσοστά συμμετοχής στις κινητοποιήσεις και ιδίως ως προς το αν εκφράζουν την πλειονότητα των συναδέλφων.
2. Προτάσεις για την αποκατάσταση της σχέσης του Δ.Σ. με τους συναδέλφους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου