Αγαπητοί
συνάδελφοι,
Για την τακτική συνεδρίαση της 13ης Οκτωβρίου 2020 του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας καταθέτουμε τα ακόλουθα καίρια θέματα και τις αντίστοιχες εισηγήσεις μας (σε αντίθεση με άλλα μέλη του Δ.Σ. που θέτουν θέματα χωρίς έγκαιρη κατάθεση των εισηγήσεών τους, προκειμένου να μελετηθούν):
1ο Θέμα: «Εκπτώσεις σε
εκπαιδευτικούς μέλη της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας από επιχειρήσεις της Φωκίδας»
Εισήγηση ΑΝΑΦΟΡΑΣ:
Τα
μέλη της ΑΝ.Α.ΦΟΡΑΣ πάντα πίστευαν ότι ο
ρόλος μιας συνδικαλιστικής παράταξης δεν είναι μόνο η έκδοση ψηφισμάτων, αλλά
και η προσέγγιση των πραγματικών προβλημάτων των συναδέλφων.
Με
γνώμονα αυτή τη σκέψη και δεδομένου ότι η ΟΛΜΕ έχει επιτύχει και την είσοδό μας
στα στρατιωτικά πρατήρια που υπάρχουν σημαντικά μειωμένες τιμές αιτούμαστε το
Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας να απευθύνουν ανοικτό κάλεσμα σε καταστήματα και
επιχειρήσεις της Φωκίδας, προκειμένου να εξασφαλίσουμε σημαντικές εκπτώσεις
στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς με την επίδειξη της επαγγελματικής τους κάρτας,
ώστε να τονωθεί και η τοπική κοινωνία που δοκιμάζεται από την κρίση που έχει
επιφέρει και η πανδημία του covid-19.
2ο Θέμα: «Κενά και πλεονάσματα σχολικών
μονάδων αρμοδιότητας Δ.Δ.Ε. Φωκίδας»
Εισήγηση ΑΝΑΦΟΡΑΣ:
Όπως
γνωρίζουμε υπάρχει κενό εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ08 Καλλιτεχνικών στο Γυμνάσιο
Άμφισσας (από απόσπαση εκπαιδευτικού με την έναρξη του σχολικού έτους).
Ομοίως,
όπως έχουμε πληροφορηθεί, υπάρχει κενό εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ02.01 στο
Γυμνάσιο Ευπαλίου (Τμήμα ένταξης), το οποίο μάλιστα δεν ανακοινώνεται.
Πρόσφατα
(απόφαση 2323/01-10-2020 Δ.Δ.Ε. Φωκίδας) μάλιστα
πραγματοποιήθηκε απόσπαση εκπαιδευτικού ΠΕ02 που έχει έρθει με απόσπαση στη
Φωκίδα από την Αχαΐα (απόσπαση στην απόσπαση),
στο Γυμνάσιο Ευπαλίου, λόγω υποτιθέμενου λειτουργικού κενού, κενό που
δεν ανακοινώθηκε για να το διεκδικήσουν όσοι συνάδελφοι ενδιαφέρονται, μόνιμοι
ή αναπληρωτές.
Ακόμη,
πρόσφατα δόθηκαν πάνω από είκοσι ώρες τρίτης ανάθεσης σε εκπαιδευτικούς κλάδου
ΠΕ01, προφανώς για τη διδασκαλία της Ιστορίας, μάθημα όμως που σε πρώτη ανάθεση
το έχουν εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02.
Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 στο Γυμνάσιο Ευπαλίου υπάρχουν πληροφορίες ότι
πλεονάζει για πάνω από 12 ώρες.
Με
βάση τα παραπάνω αιτούμαστε:
α)
την έγγραφη και σαφή ενημέρωση από τη Δ.Δ.Ε. Φωκίδας για τις ενέργειες που έχει
κάνει και που πρόκειται να κάνει για την κάλυψη των προαναφερόμενων κενών καθώς
και για το αν υπάρχει πρόβλεψη για την κάλυψη της ύλης που μέχρι σήμερα δεν
έχει διδαχθεί,
β)
την άμεση δημοσιοποίηση όλων των κενών καθώς και των πλεονασμάτων,
γ)
τη διερεύνηση του αν υπάρχουν Διευθυντές σχολείων που δεν έχουν αναλάβει το
πλήρες διδακτικό τους ωράριο (ενώ υπήρχαν ώρες του κλάδου τους), όπως ορίζει ο
νόμος (παρά την άποψή μας ότι όλοι Διευθυντές δεν πρέπει να έχουν διδακτικό
ωράριο).
3ο Θέμα: «Μη παράδοση υγειονομικού
υλικού στα σχολεία»
Εισήγηση ΑΝΑΦΟΡΑΣ:
Παρά
την υπόσχεση της Κυβέρνησης ότι θα χορηγήσει τρεις μάσκες σε κάθε μαθητή έχει
παραδοθεί μία μάσκα και με κακή εφαρμογή, με αποτέλεσμα τα σχολεία να
χρεώνονται με τη χορήγηση μάσκας μιας χρήσης στους μαθητές, όπως έχουν
υποχρέωση.
Επίσης
δεν έχει παραδοθεί υγειονομικό υλικό για την αίθουσα covid (ποδονάρια, φόρμες μιας χρήσης κ.τ.λ.).
Με
βάση τα παραπάνω αιτούμαστε να γίνει παρέμβαση στις οικίες σχολικές επιτροπές δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης των Δήμων Δελφών και Δωρίδας ώστε να χορηγηθεί άμεσα το
προαναφερόμενο υγειονομικό υλικό.
4ο Θέμα: «Απολογισμός τελευταίων «κινητοποιήσεων»
με μηδενική συμμετοχή των συναδέλφων»
Εισήγηση ΑΝΑΦΟΡΑΣ:
Στις
πρόσφατες στάσεις εργασίας που είχαν προκηρυχθεί από την πλειονότητα του
Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας και την Ο.Λ.Μ.Ε.
(24-09-2020, 01-10-2020, 02-10-2020) η συμμετοχή των συναδέλφων ήταν 0%
(δηλαδή ούτε καν τα μέλη του Δ.Σ. που πλειοψήφησαν!).
Με
βάση τα προαναφερόμενα απαιτούμε:
1. Τη θέση του
Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φωκίδας για τα ποσοστά συμμετοχής στις κινητοποιήσεις και
ιδίως ως προς το αν εκφράζουν την πλειονότητα των συναδέλφων.
2. Προτάσεις
για την αποκατάσταση της σχέσης του Δ.Σ. με τους συναδέλφους. Θέση μας είναι
και η σύγχρονη ηλεκτρονική με τους συναδέλφους, λόγω των γεωγραφικών
ιδιαιτεροτήτων της Φωκίδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου